עמוד הבית > %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%20-%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
פעילות תנועה  - משחק מעבר מסלולים

פעילות תנועה - משחק מעבר מסלולים

 

 

 

 

 

 

 

גם בתנאי הבית ניתן וחשוב ליצור הזדמנות לפעילות בתנועה – פעילות זו מעודדת חיזוק מערכת המוטורית של הילד , אך גם מאמנת את יכולת תכנון, ויסות, שיווי משקל, משחקיות , חיזוק הקשר עם המבוגר ו/או עם הילד ששותף לפעילות  .

פעילות בתנועה מאפשרת לילדים צעירים להכיר את גופם, הצורך בתנועה הוא צורך בסיסי המפתח את יכולות המוטוריקה הגסה.

יצירת מסלולים מחפצים שנמצאים בבית:

ניתן להשתמש בקופסאות השימורים (מלאות) שיש בבית, לסדר אותן בשורה עם רווח של כ 50 ס"מ אחת מהשנייה ולהציע לילד:

-          לעבור מעל הקופסאות בהליכת אריה

-          לעבור בין הקופסאות בצורת זיג-זג

-          לזחול בין הקופסאות

-          לקפוץ על שתי רגליים מעל כל קופסא.

תאפשרו לילד להציע רעיונות נוספים.

ניתן ליצור שני מסלולים וליצור "תחרות" בין ההורה/חבר/אח לילד.

 

תצחקו, תתבלבלו ובעיקר – תיהנו!!