עמוד הבית > %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%20-%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%20%20
פעילות תנועה  - משחק מחבואים

פעילות תנועה - משחק מחבואים

גם בתנאי הבית ניתן וחשוב ליצור הזדמנות לפעילות בתנועה – פעילות זו מעודדת חיזוק מערכת המוטורית של הילד , אך גם מאמנת את יכולת תכנון, ויסות, שיווי משקל, משחקיות , חיזוק הקשר עם המבוגר ו/או עם הילד ששותף לפעילות  .

פעילות בתנועה מאפשרת לילדים צעירים להכיר את גופם, הצורך בתנועה הוא צורך בסיסי המפתח את יכולות המוטוריקה הגסה.

ניתן לשחק את המשחק ברחבי הבית כאשר בוחרים משתתף אחד שיהיה  בתפקיד ה"עומד". הוא עומד צמוד לקיר עוצם עיניים וסופר עד חמש בקול. בזמן הזה שאר חברי המשפחה מתחבאים. בתום הספירה הוא פותח את עיניו ומתחיל לחפש את המתחבאים. כאשר הוא מוצא מישהו הוא רץ במהירות לקיר נוגע בקיר וקורא "אחת שתיים שלוש" ונוקב בשמו של המשתתף שמצא, וכך פוסל אותו. ממשיכים לשחק באותה הצורה כאשר מי שנפסל הוא העומד.

 

משחק מחבואים הוא משחק המסב הנאה רבה לילדים ומאפשר להם להתמודד תוך כדי משחק עם העובדה שהם לא רואים את האחרים והאחרים לא רואים אותם בזמן נתון ומיד אחר כך כולם נפגשים. תיהנו!