עמוד הבית > %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20/%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
לחמניות מתוקות ממולאות בשוקולד / יפה ביטון

לחמניות מתוקות ממולאות בשוקולד / יפה ביטון

יפה ביטון מבשלת מעון נווה טף נתיבות

מצרכים:
ק"ג קמח
2 כפות שמרים
3 ביצים
3/4 כוס סוכר
2 כפות תמצית וניל או סוכר וניל
3/4 כוס שמן
3-4 כוסות מים

 


אופן ההכנה:

לשפוך את הנוזלים לקערה. להשים את השמרים בכוס מים פושרים ולהשאיר למנוחה כחמש דקות.
להוסיף את הקמח והשמרים לקערת הנוזלים ללוש היטב, עד לקבלת בצק אוורירי ונוח. לתת לבצק לתפוח כעשרים דקות ולאחר מכן ללוש שוב את הבצק. להניח שוב לתפיחה נוספת כרבע שעה.
לחלק את הבצק כעשרים כדורים, למלא בקובית שוקולד או ממרח. לערבב ביצה עם מעט סוכר ומים למרוח על הלחמניות ולפזר מעט סומסום. לאפות בתנור שחומם מראש על 200 מעלות ולאפות כשלושים דקות עד להזהבה.
אפשר להוסיף סירופ מיד לאחר שהלחמניות יצאו מהתנור. סירופ:
2 כוסות סוכר 1.1/2 כוסות מים חצי לימון לבשל כעשר דקות ולהבריש על הלחמניות.
שמי יפה ביטון, נולדתי במרוקו בשנת 1959 עליתי לארץ בשנת 1961. יש לי שש ילדים וארבעה עשר נכדים. אני עובדת כמבשלת כעשרים ואחת שנים. בבוקר כאשר אני מתחילה לבשל את הארוחות לילדים המקסימים שלנו. ריח המאכלים נודף בגן. ובעקבות זה, הורים נכנסים אלי ושואלים מה אני מבשלת? ומבקשים מתכונים. זה גורם לי להרגשה ממש טובה. ונותן לי מוטיבציה וכוחות להמשיך לבשל לילדים היקרים עוד מאכלים בשמחה. במיוחד כאשר אני רואה שהילדים מסיימים את האוכל שהכנתי ומבקשים תוספות זה גורם לי לעונג רב, והרגשת סיפוק. לעיתים אני נתקלת, בהורים שילדיהם היו במעון לפני שנים רבות והם מזכירים את המטעמים שהכנתי ואת ריח התבשילים שקיבלו אותם כאשר הם נכנסו למעון. דברים אלו גורמים לי לסיפוק והנאה רבה מעבודתי.

טיפ: אני מאוד ממליצה להכין את הלחמניות המתוקות, הילדים אוהבים אותם מאוד ואפשר להכין אותם יחד עם הילדים בחופשת הקיץ. והריח שמתפזר בכל הבית, ריח שאי אפשר לעמוד בפניו. ריח של בית.